Bonbondoos.nl

Welkom bij Bonbondoos.nl

Vraag & Antwoord

Wie is Bonbondoos.nl?
Bonbondoos.nl is een onderdeel van Henk Schelling Decoratief
Bonbondoos.nl is geregistreerd bij de Nederlandse Kamer van Koophandel onder nummer 66774918.

Wie kan bij Bonbondoos.nl bestellen?
Wij leveren uitsluitend aan bedrijven.

Hoe gaat bestellen in zijn werk? 

  1. U plaatst de producten die u wilt bestellen in uw winkelwagentje door het gewenste aantal eenheden in te vullen en vervolgens op ‘aan mandje toevoegen’ te klikken.
  2. U wordt doorgestuurd naar een overzicht van uw winkelwagen.
  3. U kunt nu kiezen voor ‘Doorgaan naar kassa’ (de oranje knop boven het bestelling overzicht).
  4. U selecteert aan de linkerkant het factuuradres. Wilt u de producten op een alternatief adres laten bezorgen, verwijdert u dan het vinkje ‘Verzend naar dit adres’. Hierdoor zal een extra optie tevoorschijn komen waar u het verzendadres kunt invoeren.
  5. Aan de rechterkant ziet u een overzicht van uw bestelling.
  6. U drukt op ‘bestelling plaatsen’.
  7. U ontvangt direct per e-mail een orderbevestiging.
  8. De goederen worden afgeleverd op het door u opgegeven adres.
  9. De factuur wordt per PDF verzonden naar het emailadres van de persoon die besteld heeft.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
U ontvangt uw bestelling binnen de levertijd die staat aangegeven bij het product.

Wat gebeurt er als de goederen niet geleverd kunnen worden binnen de aangegeven termijn?
Wanneer de bestelde producten geheel of gedeeltelijk niet op tijd geleverd kunnen worden, zullen wij u hiervan op de hoogte brengen.

Worden er verzendkosten in rekening gebracht?
Onze verzendkosten worden automatisch voor u berekend aan de hand van het totaalbedrag excl. BTW.

Waar worden de goederen geleverd?
De goederen worden geleverd op het door u opgegeven afleveradres.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?
Laat ons dit binnen 2 werkdagen weten, via het contact formulier. Hierna zullen wij zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 2 werkdagen, contact met u opnemen over verdere stappen.

Hoe kan ik betalen?
U kunt de factuur, die u per e-mail ontvangt, betalen via uw bank of giro. De betalingstermijn bedraagt 14 dagen.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Ja, dat kan, u kunt uw bestelling binnen 1 werkdag, na plaatsing kosteloos annuleren. Laat ons dit dan weten via ons contact formulier. Vermeld dan bij het veld ‘Reactie’ het ordernummer dat u van ons hebt ontvangen.

Wat moet ik doen wanneer ik vragen over de levering en/of een factuur heb?
Laat ons dit binnen 2 werkdagen weten, via het contact formulier. Hierna zullen wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?
Onze algemene voorwaarden kunt u hier downloaden.

Overige vragen?
Voor alle overige vragen, verwijzen wij u graag door naar onze contact pagina. Wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden